תשובה לבוט WhatsApp


גש ל-Bot Manager מתפריט הצד השמאלי של לוח המחוונים ועבור לאפשרות `Bot Reply`. בפינה הימנית העליונה, יש כפתור 'צור'. פשוט הקש על כפתור 'צור', וודא שבחרת באפשרות 'השב לבוט'.

כדי לבנות בוט, בצע את השלבים הבאים:

  • גרור ושחרר רכיבים: התחל בגרירת רכיבים מ'התפריט העליון' ושחרורם למקטע 'עורך'.
  • ישנן שתי דרכים נוספות להוסיף רכיב חדש בזרימת הבוט.

    1. You can drag a connector from the socket and leave the cursor to find a list of components. Just select the one you need to add.
    2. אתה יכול ללחוץ לחיצה ימנית על העורך ותמצא רשימה של רכיבים ותוכל לבחור רכיב משם. לאחר מכן יש לחבר את הרכיב לרכיב הקודם.
    3. (בתיעוד זה, השתמשנו במגוון גישות, להבדיל משלוש השיטות הללו, ליצירת בוטים)

  • תצורה: הגדר רכיבים אלה בהתאם לדרישות שלך.
  • חיבור רכיבים: צור קשרים בין הרכיבים ליצירת זרימה פונקציונלית.

התחל את זרימת הבוט

בתוך הקטע `עורך`, תפגשו רכיב מכריע המכונה `התחל זרימת בוט` רכיב זה משמש כבסיס לבניית הבוט שלכם. לחץ פעמיים על רכיב זה כדי להגדיר אותו. ישנם עשרה שדות אך 'מפעילת מילת מפתח', 'סוג התאמה' ו'כותרת' הם שדות חובה. ניתן להשתמש בשדות נוספים לפי הצורך.

כדי להגדיר רכיב זה, עליך לדעת:

  1. Keyword Triggering: To initiate the bot using specific keywords,double-click on the `Start Bot Flow` element. This action will open the `Configure Reference` in the left side, featuring ten fields and two buttons. In the first field, you can input a list of comma-separated keywords. When a user enters text in the messaging window that matches any of these keywords, the bot will be triggered.
  2. סוג התאמה: אתה יכול לבחור את סוג ההתאמה על ידי לחיצה על אחד משני הכפתורים המסופקים: `התאמה מקלדת מדויקת` או `התאמה של מחרוזת`. כברירת מחדל, 'התאמה מקלדת מדויקת' נבחרה. עם אפשרות זו, הבוט יופעל רק אם הקלט של המשתמש תואם במדויק למילת המפתח. לעומת זאת, עם 'התאמה מחרוזת', הבוט יופעל אם הקלט של המשתמש תואם חלקית למילת המפתח.
  3. כותרת: הקצה כותרת לבוט שלך בשדה 'כותרת'. כותרת זו היא פשוט שם לבוט שלך.
  4. הוסף תוויות: השתמש בתוויות כדי לסווג את הקהל שלך לפי פלחים שונים, כגון דמוגרפיה, תחומי עניין או היסטוריית רכישות. זה מאפשר מסרים ממוקדים וקמפיינים המותאמים לכל קבוצה, ומשפר את המעורבות וההמרות. (תוכל ליצור אחד חדש על ידי לחיצה על '+ חדש' במידת הצורך).
  5. הסר תוויות: במידת הצורך, תוכל להסיר תוויות ממשתמשים באמצעות שדה זה.
  6. הירשם ל-Sequence: רצפים מאפשרים לך לשלוח סדרה של הודעות אוטומטיות למנויי הצ'אטבוט שלך לאורך זמן. זה יכול להיות שימושי להכנסת מנויים חדשים, טיפוח לידים, קידום מוצרים או גיוס מחדש של מנויים לא פעילים. (תמצא מידע נוסף על כך בסעיף הרצף בתיעוד זה)
  7. ביטול הרשמה לרצף: שדה זה מאפשר לך לבטל את הרישום של משתמש מכל רצף.
  8. הקצה שיחה לקבוצה: הקצה שיחות לקבוצות ספציפיות בתוך הארגון שלך. לדוגמה, אתה יכול להקצות שיחה לקבוצת המנהלים שלך, ולאפשר לכל חבר בקבוצה לטפל בה.
  9. הקצה שיחה למשתמש: הקצה שיחות לחברי צוות בודדים. לדוגמה, אתה יכול להקצות שיחה למנהל שלך, להגדיר אותו כגורם האחראי.
  10. שלח נתונים לכתובת Webhook: הוסף את קישור ה-webhook שלך כדי לשלוח נתוני בוט לכתובת אתר שצוינה. זה מקל על אחסון נתונים קל באמצעות שילוב webhook.
  11. Webhook: webhook היא תכונה המאפשרת לך לחבר את הבוט WhatsApp שלך למערכות או שירותים חיצוניים, מה שמאפשר העברת נתונים ותקשורת אוטומטית בין הבוט שלך לתוכנות תואמות אחרות. שילוב זה עוזר להפוך תהליכים לאוטומטיים ומשפר את הפונקציונליות של הצ'אטבוט שלך.

לאחר שמילאת שדות אלה בהתאם לדרישות שלך, לחץ על הלחצן 'שמור' כדי לשמור את ההגדרות שלך. במידת הצורך, תוכל גם להשתמש בלחצן 'סגור' כדי לבטל את תהליך ההגדרה.

אז הנה השלבים להגדרת זרימת ה-Start bot:

  1. עבור אל 'מנהל הבוטים'.
  2. בחר את הבוט שלך.
  3. בחר 'תשובת בוט'.
  4. לחץ על 'צור'.
  5. לחץ פעמיים על 'התחל זרימת בוט'.
  6. הזן את מילות המפתח המופרדות בפסיקים.
  7. בחר בין 'התאמה מדויקת למקלדת' או 'התאמה מחרוזת'.
  8. ספק כותרת לבוט שלך.
  9. הוסף תווית (תוכל ליצור תווית חדשה על ידי לחיצה על '+ חדש' במידת הצורך).
  10. בחר רצף אם תרצה (תוכל ליצור רצף חדש גם כאן).
  11. הקצה את השיחה לקבוצה על סמך תפקידי צוות (במידת הצורך).
  12. הקצה את השיחה לחבר צוות ספציפי (במידת הצורך).
  13. כלול כתובת אתר של Webhook אם ברצונך לשלוח נתונים ל-webhook.
  14. Webhook: webhook היא תכונה המאפשרת לך לחבר את הבוט WhatsApp שלך למערכות או שירותים חיצוניים, מה שמאפשר העברת נתונים ותקשורת אוטומטית בין הבוט שלך לתוכנות תואמות אחרות. שילוב זה עוזר להפוך תהליכים לאוטומטיים ומשפר את הפונקציונליות של הצ'אטבוט שלך.

  15. שמור את השינויים שלך על ידי לחיצה על כפתור 'שמור' או בטל אותם באמצעות כפתור 'ביטול'.
  16. לאחר שתשלים את הגדרת `התחל זרימת בוט`, תתקל בשקעים: `Compose Next Message`, שקעים אלו מאפשרים לך להוסיף רכיבים שונים ולהגדיר אותם.


עבור שקע 'Compose Next Message', אתה יכול להוסיף טקסט, תמונות, אודיו, וידאו או רכיבי קבצים ולהגדיר אותם באופן הבא:

הוסף רכיבים מבלי לגרור מהתפריט העליון: אתה יכול גם להוסיף רכיבים מבלי לגרור את הרכיב מהתפריט העליון ולשחרר אותו בעורך. מהשקעים של כל רכיב, גרור את הסמן ושחרר אותו על העורך.

הוספת רכיבים לצ'אטבוט שלך היא גמישה ולא תמיד דורשת גרירה מהתפריט העליון לעורך. אתה יכול גם לעשות את זה ישירות מהשקעים של כל רכיב. הנה איך:

גרור ושחרר משקעים: מהשקעים של כל רכיב, פשוט גרור את הסמן ושחרר אותו אל העורך.

בחירת רכיבים: ברוב המקרים, פעולה זו תציג באופן מיידי תפריט המכיל רכיבים שונים וכפתור ביטול. מתפריט זה ניתן לבחור רכיב, והוא יופיע בעורך, מחובר אוטומטית לרכיב האב.

אפשרות ביטול: אם תחליט לא לבחור רכיב וברצונך לבטל את התפריט הנפתח, לחץ על לחצן ביטול.

לדוגמה, נניח שאתה גורר משקע הפלט הבא של רכיב הטקסט. זה יפעיל תפריט נפתח המציג רכיבים שונים כמו טקסט, תמונה, וידאו, אודיו, קובץ, מסחר אלקטרוני, זרימת קלט משתמש וכפתור ביטול. מהתפריט הנפתח הזה, אתה יכול לבחור את הרכיב הרצוי. אם ברצונך לבטל ולא להוסיף רכיב, פשוט לחץ על כפתור ביטול.


שכפול ומחק את הרכיב

אל תהסס לשכפל או להסיר רכיבים בכל נקודת זמן. כל מה שאתה צריך לעשות הוא ללחוץ לחיצה ימנית על הרכיב שברצונך לנהל. זה יפעיל תפריט נפתח עם שתי אפשרויות: 'כפול' ו'מחק'. בחר 'כפול' כדי ליצור עותק של הרכיב או בחר 'מחק' כדי להסיר אותו לצמיתות מההגדרה שלך.


טֶקסט

כדי לבנות בוט הכולל אלמנט טקסט, בצע את השלבים הבאים:

הוספת רכיב טקסט: התחל בגרירת 'רכיב טקסט' מהאפשרויות הזמינות ושחרורו לעורך.

תצורה: לחץ פעמיים על רכיב הטקסט, מה שיגרום להופעת סרגל צד שכותרתו 'הגדר הודעת טקסט'. בתוך סרגל צד זה, תמצא שדה טקסט.

קלט הודעה: בשדה הטקסט, תוכל להזין את הודעת התשובה שלך. כאן, יש לך גם את היכולת לכלול אלמנטים דינמיים כמו השם הפרטי, שם המשפחה של המשתמש או משתני שדות מותאמים אישית בתוך הודעת התשובה כדי להתאים אישית את האינטראקציה.

כעת לחץ על כפתור האישור והמידע יופיע על הרכיב. לאחר מכן חבר את רכיב הטקסט עם רכיב התחל זרימת בוט.

על ידי בחירה עיכוב בתשובה תוכל להגדיר את זמן העיכוב של התשובה שלך.


כלול משתנים מותאמים אישית בהודעת התשובה

אתה יכול גם להוסיף משתנים מותאמים אישית להודעת התשובה שלך. לחץ על הלחצן 'מותאם אישית', בחר משתנה מהתפריט הנפתח, והוא יוחלף בערך האמיתי לפני שליחת ההודעה.


רכיב תמונה, אודיו, וידאו וקובץ

באופן דומה, יש לך אפשרות לשלב רכיבי תמונה, אודיו, וידאו וקבצים בצ'אטבוט שלך. כדי להשתמש ברכיבים אלה, תצטרך להעלות את התמונה, האודיו, הווידאו או הקובץ המתאימים. לאחר מכן, תוכל ליצור קשרים בין רכיבים אלה לאלמנטים אחרים לפי הצורך.

לסיכום, הנה מדריך מהיר להוספת והגדרת רכיבים שונים עבור ה-Chabot שלך:

רכיב טקסט:

  1. הוסף רכיב טקסט ולחץ עליו פעמיים.
  2. בשדה 'הודעת תשובה', הזן את התשובה הרצויה.
  3. הגדר עיכוב בתשובה (אם צריך)
  4. רכיב תמונה:

  5. הוסף רכיב 'תמונה' מסרגל התיעוד.
  6. הגדר את ההודעה בשדה 'תגובה לתמונה'.
  7. העלה את התמונה שלך בשדה המיועד.
  8. רכיב וידאו:

  9. הוסף רכיב 'וידאו' מסרגל התיעוד.
  10. לחץ פעמיים על רכיב הווידאו והגדר סרטון באמצעות כתובת האתר שלו או על ידי העלאת אחד.
  11. רכיב אודיו:

  12. הוסף רכיב 'שמע' מסרגל התיעוד.
  13. לחץ פעמיים על רכיב האודיו והגדר אודיו באמצעות כתובת האתר שלו או על ידי העלאת אחד.
  14. רכיב קובץ:

  15. הוסף רכיב 'קובץ' מסרגל התיעוד.
  16. לחץ פעמיים על רכיב הקובץ והגדר קובץ באמצעות כתובת האתר שלו או על ידי העלאת קובץ.
  17. מדריך פשוט זה יעזור לך להגדיר במהירות וביעילות את הרכיבים הללו עבור הצ'אטבוט שלך.


אינטראקטיבי

אינטראקטיב היא תכונה המאפשרת לך ליצור צ'אטבוטים שיכולים לנהל שיחות טבעיות ומרתקות עם משתמשים. זה מושג באמצעות שימוש במגוון אלמנטים אינטראקטיביים, כגון:

  • לחצנים: לחצנים מאפשרים למשתמשים לבחור במהירות ובקלות אפשרויות מתוך רשימה.
  • תמונות: ניתן להשתמש בתמונות כדי להוסיף עניין ויזואלי לשיחות ולספק מידע נוסף.
  • סרטונים: ניתן להשתמש בסרטונים כדי לספק תוכן מרתק ואינפורמטיבי יותר.
  • טפסים: ניתן להשתמש בטפסים כדי לאסוף מידע ממשתמשים.
  • חידונים: ניתן להשתמש בחידונים כדי לבדוק את הידע של המשתמשים או לאסוף משוב.
  • סקרים: ניתן להשתמש בסקרים כדי לאמוד את דעת המשתמשים.

כדי להשתמש בפונקציונליות של 'לחצן' או 'הודעה ברשימה' או 'מסחר אלקטרוני' במנהל הבוט של WhatsApp, יש צורך ברכיב ה'אינטראקטיבי'.

על ידי שימוש באלמנטים אינטראקטיביים אלה, אתה יכול ליצור צ'אטבוטים המסוגלים לנהל שיחות מרתקות ואינפורמטיביות יותר עם משתמשים. זה יכול להוביל למספר יתרונות, כגון:

  1. מעורבות מוגברת של משתמשים: צ'אטבוטים אינטראקטיביים נוטים יותר להשאיר משתמשים מעורבים בשיחות.
  2. שביעות רצון משופרת של הלקוחות: צ'אטבוטים אינטראקטיביים יכולים לספק למשתמשים חוויה מועילה ומהנה יותר.
  3. שיעורי המרה מוגברים: ניתן להשתמש בצ'אטבוטים אינטראקטיביים כדי להנחות משתמשים לקראת ביצוע פעולות רצויות, כגון ביצוע רכישה או הרשמה לשירות.

לַחְצָן

כפתורים הם סוג של אלמנט שניתן להשתמש בו בצ'אט בוטים כדי לספק למשתמשים אפשרויות אינטראקטיביות. כאשר משתמש לוחץ על כפתור, הוא מועבר לצומת ספציפי בזרימת הצ'אטבוט, או שניתן להשתמש בהם כדי להפעיל פעולות כגון שליחת הודעה, איסוף קלט משתמש או ביצוע קריאת API.

ניתן להשתמש בלחצנים כדי ליצור חווית צ'טבוט מרתקת ואינטראקטיבית יותר. ניתן להשתמש בהם כדי להדריך משתמשים בזרימת הצ'אטבוט, לאסוף קלט משתמשים ולספק למשתמשים מידע נוסף.

הנה כמה דוגמאות לאופן שבו ניתן להשתמש בכפתורים בצ'אטבוטים:

  • כדי לספק למשתמשים מבחר של אפשרויות, כגון בחירת קטגוריה או בחירת מוצר.
  • כדי לאסוף קלט של משתמשים, כגון השם, כתובת האימייל או מספר הטלפון שלו.
  • לשלוח משתמשים לאתר או לדף נחיתה ספציפיים.
  • כדי להפעיל פעולות, כגון ביצוע קריאת API או שליחת הודעה לסוכן אנושי.

כפתורים הם כלי רב עוצמה שניתן להשתמש בו כדי ליצור צ'אטבוטים מרתקים ואינטראקטיביים יותר. על ידי שימוש בלחצנים, אתה יכול לספק למשתמשים חוויית צ'טבוט אינטואיטיבית וידידותית יותר למשתמש.

כיצד להוסיף כפתור בזרימת הבוט שלך:

  1. עבור אל `Bot manger` ולחץ על `Bot Reply`.
  2. ב-`Bot Reply` תמצא `Create` לחץ עליו ובכרטיסייה חדשה זרימת בונה הבוט תתחיל בלשונית חדשה.
  3. מלא את 'התחל זרימת בוט'.
  4. הוסף רכיב אינטראקטיבי ומלא את השדות. באינטראקטיבי תמצא שקע "לחצן". אתה יכול להוסיף טופס כפתורים שם. (לא ניתן להשתמש ביותר מ-3 כפתורים באינטראקטיבי)
  5. לאחר הוספת כפתור לחץ עליו פעמיים ותמצא שני שדות `שם הכפתור` ו`כאשר המשתמש ילחץ על הכפתור`.
  6. תן שם של כפתור בשדה 'שם לחצן'.
  7. לחץ על התפריט הנפתח של `כאשר משתמש לוחץ על כפתור` ובחר באיזו פעולה ברצונך לבצע.
  8. לאחר מילוי כל השדה, שמור את השינויים והלחצן שלך מוכן לשימוש.

מסחר אלקטרוני

אם אתה רוצה להוסיף 'מסחר אלקטרוני' אתה חייב להזדקק ל'אינטראקטיבי' ואז תוכל להוסיף מסחר אלקטרוני לזרימת הבוט.)

הגדרת תכונת המסחר האלקטרוני מתבצעת באמצעות השלבים הבאים:

  1. הוסף 'אינטראקטיבי' ולחץ לחיצה ימנית על שקע מסחר אלקטרוני וגרור את העכבר לתוך בונה הזרימה. פעולה זו תגרום לאלמנט 'קטלוג' להופיע.
  2. לאחר הוספת אלמנט 'קטלוג' לזרימה שלך, לחץ פעמיים על אלמנט הקטלוג. זה יחשוף את השדה 'מזהה קטלוג', ויאפשר לך להזין את מזהה הקטלוג שלך ב-WhatsApp.
  3. לאחר הוספת רכיב המסחר האלקטרוני, תוכל להתאים אותו על ידי בחירה בין מוצרים בודדים או מרובים ומתן שם לכל חלק. תצטרך גם לבחור את המוצרים שברצונך לכלול בחנות המסחר האלקטרוני שלך.
  4. הגדר את הפרטים עבור כל מוצר, כולל תמונות מוצר, תיאורים, מחירים וכל מידע רלוונטי אחר.
  5. לאחר שתגדיר את חנות המסחר האלקטרוני שלך בתוך בונה הזרימה, הקפד לשמור את השינויים שלך. לאחר מכן, אתה יכול לפרסם את הצ'אטבוט שלך עם תכונת המסחר האלקטרוני.

  6. מַצָב

    רכיב ה-Condition, הזמין בתוך הפלטפורמה, מאפשר למשתמשים ליצור בוטים חכמים המונעים על ידי לוגיקה מותנית. עם תכונה זו, משתמשים יכולים לקבוע קריטריונים מדויקים שיש לעמוד בהם כדי שפעולות או תגובות מסוימות יתבצעו בתוך צ'אטבוט.

    קביעת התצורה של רכיב התנאי כוללת את השלבים הבאים:

    1. התחל על ידי גרירת רכיב התנאים מהתפריט העליון והצבתו בעורך.
    2. בתוך הגדרות רכיב התנאים, למשתמשים יש את הבחירה להשתמש בשני לחצני בחירה: 'כל התאמה' ו'כל התאמה'. אפשרויות אלה מכתיבות אם כל התנאים שצוינו חייבים להתקיים בו זמנית או אם כל אחד מהם מתאים ליזום פעולה או תגובה מסוימת.
    3. בנוסף, ניתן להחיל תנאים הן על נתוני שדות המערכת והן על שדות מותאמים אישית, בחירת התנאי הרצוי על ידי שימוש בשדה האופרטור.

    כדי ליישם פונקציונליות זו, בצע את השלבים הבאים:

    • הוסף שני רכיבי טקסט לזרימת הצ'אטבוט שלך.
    • חבר אחד ממרכיבי הטקסט הללו לשקע 'True' של רכיב ה-Condition והשני לשקע 'False'.
    • לחץ על רכיב הטקסט המחובר לשקע `True` כדי ליצור הודעה המודיעה למשתמש שמידע מעודכן יישלח לכתובת האימייל שלו.
    • לחץ על רכיב הטקסט האחר המחובר לשקע 'שקר' כדי ליצור הודעה המודיעה למשתמש שהמערכת אינה מחזיקה כעת בכתובת האימייל שלו. במקרה זה, הבוט יכול לבקש מהמשתמש את כתובת הדוא"ל שלו באמצעות הודעת זרימת קלט משתמש.
    • אם התנאי מוערך כ-true, ההודעה מאלמנט הטקסט המחובר לשקע `True` תישלח למשתמשים שכתובות האימייל שלהם כבר נמצאות במערכת.
    • אם התנאי מוערך כ-false, אתה יכול לחבר הודעת User Input Flow לרכיב הטקסט המחובר לשקע 'False'. הודעת זרימת קלט משתמש זו תבקש מהמשתמש לספק את כתובת הדוא"ל שלו, אותה ניתן לשמור במערכת או במשתנה שדה מותאם אישית לפי הצורך.

    הודעת רצף

    תכונת ה-Sequence היא יכולת מובנית בתוך הפלטפורמה, שנועדה להעצים משתמשים ליצור ולהתאים אישית רצפים של הודעות או פעולות עבור צ'אט בוטים בפלטפורמות העברת הודעות. תכונה זו שואפת להעלות את איכות האינטראקציות בין צ'אטבוטים ומשתמשים על ידי הפעלת אוטומציה של רצף תגובות או פעולות, המופעלות על ידי קלט של מנויים או טריגרים מוגדרים מראש.

    מבחינה מעשית, זה מאפשר לך להגדיר סדרה של הודעות שנשלחות במרווחי זמן מדויקים, מה שמבטיח שהתקשורת עם המשתמשים תישאר בזמן ורלוונטית מבחינה הקשרית.

    הגדרת רצף כוללת מספר שלבים:

    1. התחל בלחיצה כפולה על `התחל זרימת בוט` או כל רכיב `לחצן`. בתוך התפריט המוקפץ, תמצא את האפשרות 'הירשם לרצף'. לחץ על אפשרות זו ובחר 'רצף חדש'. שמור את השינויים שלך. ניתן לבחור גם כל רצף שנוצר לפני כן מהרשימה.
    2. לאחר השמירה, תבחין שרצף נוצר בהצלחה.
    3. לחץ פעמיים על 'מסעות פרסום ברצף חדש'. בשלב זה, ציין שם עבור מסע הפרסום ברצף על ידי מילוי השדה 'שם מסע פרסום ברצף'.
    4. כדי לקבוע את תזמון המסירה של הודעות הסדרה שלך, השתמש בשדה 'זמן מסירה מועדף להודעות המתוזמנות מחוץ לחלון של 24 שעות'. אתה יכול לבחור מתוך זמנים מוגדרים מראש או להזין ידנית את זמן האספקה המועדף עליך. כדי להבטיח שההודעה היומית תועבר בשעה מוגדרת ביום. זה משמש כדי להתאים את השעה הרצויה ביום לשליחת ההודעה.
    5. בחר את אזור הזמן מהשדה 'אזור זמן' כדי להבטיח תזמון מדויק של ההודעות שלך.
    6. לאחר השלמת השלבים הקודמים, תגלו שלושה רכיבי S`end Message After` נוספים המצורפים לרכיב `Sequence campaign`.

      הנה איך להגדיר אותם:

    7. לחץ פעמיים על הרכיב 'שלח הודעה לאחר'. בתוך רכיב זה, תיתקל בשני לחצני בחירה:
    8. `תזמון הודעה בתוך 24 שעות חלון`: לחצן זה מתחיל את הרצף כדי להתחיל בתוך מסגרת זמן של 24 שעות.

      `תזמן הודעה לרצף יומי`: לחצן זה מגדיר את הרצף להתחיל מחוץ לחלון של 24 שעות.

    9. הרכיב `Schedule Message After` משמש כדי לקבוע את תזמון ההודעות בתוך יום. לחץ על התפריט המוקפץ כדי לגשת לזמנים מוגדרים מראש.
    10. לאחר הגדרת השעה ברכיב, יש לחבר אליו את רכיבי ההודעה שיישלחו. רכיבים אלה יכולים לכלול תשובות טקסט, תשובות תמונה, אודיו או רכיבים אינטראקטיביים עם כפתורים, בדומה לתהליך של יצירת תשובת בוט.
    11. NB. בכל הנוגע לשליחת הודעות יומיות ברצף, WhatsApp מתירה אך ורק שימוש ב'תבניות הודעות' מאושרות מראש. ברצף היומי הודעת WhatsApp לא מאפשרת הודעות תשובה רגילות. פרטים נוספים על יצירה ושימוש בתבניות הודעות אלה יסופקו בתיעוד זה.

      יתר על כן, חשוב לציין שאתה יכול לכלול רצפים מרובים בתוך `בונה זרימה` אחד על ידי שימוש בכפתור המיועד. הגדרת רצפים נוספים מתבצעת בעקבות תהליך דומה לזה המתואר כאן.

    זרימת קלט משתמש

    זרימת קלט המשתמש היא תכונה רבת עוצמה המאפשרת איסוף נתונים ממשתמשים באמצעות אינטראקציות טבעיות בשיחה. עם תכונה זו, אתה יכול ליצור זרמים אינטראקטיביים כדי להציג שאלות למשתמשים ולאחסן את התגובות שלהם בשדות מערכת ובשדות מותאמים אישית. לאחר מכן ניתן למנף את הנתונים שנאספו כדי להתאים אישית את חוויות המשתמש, לפלח מנויים או לייצא מידע לקובץ CSV.

    כדי ליצור זרימת קלט משתמש, תחילה עליך להקים קמפיין זרימת קלט משתמש. מסע פרסום זה משמש כמאגר לשאלות שברצונך לשאול את המשתמשים ולשדות המותאמים אישית שבהם יאוחסנו התשובות שלהם.

    אתה יכול בקלות לכלול את מסע הפרסום 'זרימת קלט משתמש' בזרימת הבוט האחר שלך לאחר הגדרתו. כאשר משתמש נתקל ברכיב זרימת קלט משתמש בזרימת הבוט שלך, הוא יתבקש עם השאלות שהוגדרו במסע הפרסום שלך. התגובות שלהם יתועדו אוטומטית בשדות המותאמים אישית שצוינו.

    זרימות קלט משתמש מציעות יכולות איסוף נתונים מגוונות. אתה יכול להשתמש בהם כדי לאסוף מגוון רחב של מידע משתמש, כגון שמות, כתובות דוא"ל, מספרי טלפון או העדפות משתמש עבור מוצרים ושירותים, הכל באמצעות גישה טבעית לשיחה.

    קביעת התצורה של זרימת קלט המשתמש כוללת את השלבים הבאים:

    1. התחל על ידי גרירת רכיב 'זרימת קלט משתמש' מהתפריט העליון, או לחילופין, בחר אותו מתפריט השקע. ישנן שתי אפשרויות להוספת רכיב זה לזרימה שלך.
    2. לחץ פעמיים על רכיב 'זרימת קלט משתמש'. בחלון המוקפץ, תמצאו שני שדות:
      • קלט משתמש שם מסע פרסום: הזן שם עבור מסע הפרסום שלך בשדה זה.
      • שלח נתונים לכתובת Webhook: אם תרצה, תוכל לשמור את נתוני הקלט ב-Webhook שלך.
    3. לאחר שמירת `זרימת קלט המשתמש`, `רכיב שאלה חדשה יופיע אוטומטית בזרימה. לחלופין, אתה יכול לגרור את השקע בשם 'שאלה ראשונה' ולהציב אותו בזרימת הבוט שלך כדי לחשוף את רכיב ה'שאלה החדשה'.
    4. לחץ פעמיים על הרכיב 'שאלה חדשה' כדי לגשת לשני לחצנים: 'קלט מקלדת חינם' ו'בחירה מרובת'. לחצנים אלה קובעים את סוג השאלות שברצונך לשאול.
    5. Free Keyboard Input: In this button user can answer the question by using open keyboard.

      בחירה מרובה: בכפתור זה המשתמש מקבל תשובות כתובות מראש. רק הלקוח שלך צריך לבחור תשובות מוגדרות מראש.

    6. בחירה ב'קלט מקלדת חינם' תציג בפניכם אפשרויות שונות:
    7. להלן הפרטים להגדרת רכיב 'שאלה חדשה':

      1. שדה שאלה: כאן תוכל להזין את השאלה שלך
      2. סוג תגובה: שדה זה קובע את סוג התגובות המותרות במסד הנתונים שלך.
      3. שמור בשדה מותאם אישית: אתה יכול לאחסן את נתוני התשובות בטבלת נתונים ספציפית שתציין. אם אתה זקוק לשדה מותאם אישית חדש, תוכל ליצור אחד על ידי לחיצה על כפתור 'הוסף חדש'.
      4. הוסף חדש: כדי ליצור שדה מותאם אישית חדש, לחץ על 'הוסף חדש'. תתבקש לספק שם בשדה 'שם שדה מותאם אישית', הגדר את 'סוג התשובה' ולחץ על 'שמור'. פעולה זו תיצור שדה מותאם אישית חדש.
      5. השתמש בשדה מותאם אישית חדש נוסף: לאחר שיצרת שדה מותאם אישית חדש, תוכל לבחור בו מהתפריט המוקפץ 'שמור בשדה מותאם אישית'.
      6. שדה שמירה למערכת: במערכת קיימות טבלאות נתונים קיימות שניתן להשתמש בהן מבלי ליצור טבלאות חדשות. כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על התפריט המוקפץ 'שמור בשדה מערכת' ובחר את טבלת הנתונים שבה ברצונך להשתמש.
      7. שלח נתונים לכתובת Webhook: כדי לשלוח נתוני בוט לכתובת אתר ספציפית, הוסף את הקישור ל-Webhook שלך. תכונה זו מפשטת את אחסון הנתונים באמצעות שילוב webhook

      Multiple choice

    8. בחר ב'בחירה מרובת', וקבוצה חדשה של שדות תהיה זמינה להגדרה:
      1. שדה שאלה: השתמש בשדה זה כדי ליצור את השאלה שברצונך להציג למשתמש.
      2. אפשרות: בחלק זה תוכל לספק תשובות מוגדרות מראש. משתמשים יכולים לבחור אחת מהאפשרויות שנקבעו מראש. כדי לכלול אפשרויות מרובות, פשוט לחץ על 'הוסף עוד'.
      3. סוג תגובה: השתמש בשדה זה כדי לציין את סוג התשובה שאתה צופה ובכוונתך לאחסן במסד הנתונים שלך.
      4. שמור בשדה מותאם אישית: יש לך אפשרות לאחסן את נתוני התשובות בטבלת נתונים ספציפית שתציין. אם אתה זקוק לשדה מותאם אישית חדש, ניתן ליצור אותו על ידי לחיצה על כפתור 'הוסף חדש'.
      5. הוסף חדש: תכונה זו מאפשרת לך להקים שדה מותאם אישית חדש. על ידי בחירת 'הוסף חדש', תתבקש להזין שם בשדה 'שם שדה מותאם אישית', הגדר את 'סוג התשובה' ולאחר מכן לחץ על 'שמור' כדי ליצור שדה מותאם אישית חדש.
      6. השתמש בשדה מותאם אישית חדש נוסף: לאחר יצירת שדה מותאם אישית חדש, תוכל לבחור בו מהתפריט המוקפץ 'שמור בשדה מותאם אישית'.
      7. שמירה בשדה המערכת: בתוך המערכת, טבלאות נתונים מוגדרות מראש זמינות לשימוש, מה שמבטל את הצורך ביצירת טבלאות חדשות. כל שעליך לעשות הוא לגשת לתפריט המוקפץ 'שמור בשדה מערכת' וקבע את טבלת הנתונים שברצונך להשתמש.
      8. שלח נתונים לכתובת Webhook: כדי להעביר נתוני בוט לכתובת אתר ייעודית, הזן את קישור ה-webhook שלך. תכונה זו מייעלת את אחסון הנתונים באמצעות שילוב webhook.