WhatsApp צ'אט חי


  1. גש לצ'אט חי של WhatsApp
  2. היכנס ללוח המחוונים שלך.


  3. היכנסו לצ'אט החי
  4. לחץ על האפשרות 'צ'אט חי'.


  5. חפש מנויים
  6. בממשק הצ'אט החי, תמצא שורת חיפוש. אתה יכול להשתמש בו כדי לחפש מנויים או כל מידע ספציפי.


  7. נווט חזרה
  8. אם אתה צריך לחזור ללוח המחוונים, יש כפתור חזרה זמין. לחץ עליו כדי לחזור אחורה.


  9. נהל התראות
  10. ליד כפתור החזרה, יש כפתור הודעות. אתה יכול להפעיל או להשבית התראות. כאשר מופעל, תקבל התראה קולית על התראות חדשות.


  11. רענן צ'אט חי
  12. לצד כפתור ההתראות, יש כפתור רענון. לחץ עליו כדי לרענן את הצ'אט החי.


  13. סמן שיחות
  14. לאחר מכן יש לך אפשרות 'סמן כ'. בחר מתוך אפשרויות כמו 'קריאה', 'לא נקרא', 'נכנס לארכיון' או 'נשלח לארכיון'.


  15. מעבר בין חשבונות WhatsApp
  16. אם יש לך מספר חשבונות בווטסאפ מחוברים, השתמש ברשימה הנפתחת כדי לעבור ביניהם.


  17. שלח תבניות
  18. לשליחת תבניות הודעת וואטסאפ למנויים, לחץ על סמל הרובוט ובחר את התבנית הרצויה.


  19. ניהול מנויים
  20. ניתן לבצע פעולות שונות עבור מנויים בצ'אט. האפשרויות כוללות ביטול הרשמה, השהיית תשובות הבוט ואיפוס זרימת הקלט.

    1. ביטול הרשמה למנויים:
      • ביטול הרשמה למנוי פירושו שהוא לא יקבל יותר הודעות מהבוט שלך.
      • זה משמש בדרך כלל כאשר מנוי מבקש להפסיק לקבל הודעות או כאשר הוא רוצה לבטל את הסכמתו לשירות ההודעות שלך.
      • זו דרך לכבד את בחירת המשתמש להפסיק את התקשורת.
    2. השהיית תשובות הבוט:
      • השהיית תשובות הבוט משעה זמנית תגובות אוטומטיות מהבוט שלך למנוי ספציפי.
      • זה יכול להיות שימושי כאשר מנוי זקוק להתערבות אנושית או אם ברצונך לעצור זמנית את אינטראקציות הבוט עבור אותו משתמש.
      • אתה עשוי לעשות זאת בעת טיפול בשאילתה מורכבת שהבוט אינו יכול לענות עליה בעצמו.
    3. איפוס זרימת קלט:
      • איפוס זרימת הקלט עבור מנוי פירושו ניקוי כל מידע או תגובות שנאספו בעבר והתחלת השיחה מחדש.
      • ניתן להשתמש בו כאשר מנוי נתקל בקשיים או בלבול בשיחה וצריך להתחיל מחדש.
      • פעולה זו מאפשרת אינטראקציה רעננה וחלקה יותר.

  21. הקצאת סוכנים ועוד.
  22. אתה יכול להקצות הודעה לחברי הצוות שלך מהקטע 'סוכן שהוקצה'. בחר סוכן לשיחה והוסף תוויות ורצפים במידת הצורך. לאחר מכן, שמור אותו.


  23. מידע על מנוי
  24. תראה מידע על המנוי, כולל האם המשתמש ביטל את המנוי, סטטוס תשובת הבוט, והאם המנוי נמצא בחלון של 24 שעות או מחוץ לו.


  25. הבנת חוק 24 שעות
  26. הסבר על חוק 24 שעות עבור WhatsApp: ספק מידע על חלון 24 השעות של WhatsApp להעברת הודעות.

  27. מיין הודעות
  28. אתה יכול למיין הודעות על ידי בדיקה אם הודעות מסוימות הוקצו לך ולארגן אותן על סמך הכרטיסיות הכל, שלי, לא נקרא או בארכיון.


  29. צור חברי צוות
    • מלוח המחוונים, עבור אל 'תפקיד צוות'.
    • לחץ על הלחצן 'צור' כדי להוסיף צוות חדש. ספק את שם הצוות והחלף בין אפשרויות שונות שאתה אוהב.

  30. קבל הודעות צ'אט חי
  31. ChatBoost מציג גם התראות צ'אט חי בלוח המחוונים, ומעדכן אותך לגבי הודעות ואינטראקציות חדשות.